Meest Gestelde Vragen

Meest Gestelde Vragen

Meest gestelde vragen

Zijn er ook andere gerechten dan vis/sushi?
Jazeker! Onze kaart bestaat uit meer dan 100 gerechten en een groot deel daarvan zijn verschillende soorten vlees- en groentegerechten. Klik hier voor onze menukaart (link naar www.restaurantuma.nl//menukaart all-you-can-eat);

Ik heb een voedselallergie; kan ik dan ook bij jullie terecht?
Wij kunnen van elk gerecht de volgende allergenen benoemen: ei, vis, pinda, noten, soja, melk, schaaldieren, weekdieren, selderij, mosterd, sesamzaad, sulfiet en lupine. Wij kunnen kruisbesmetting echter niet uitsluiten;

Door omstandigheden kan ik niet op mijn verjaardag komen eten. Mag ik dit op een andere dag inhalen?
Helaas kunnen wij dit niet aanbieden. Het verjaardagarrangement is echt uitsluitend geldig op de verjaardag en er worden geen uitzonderingen gemaakt;

Wat geldt als legtimatie voor het verjaardagarrangement of voor het bestellen van alcohol?
Uitsluitend een geldig paspoort, ID kaart en rijbewijs worden als legitimatie geaccepteerd. LET OP: foto’s en kopieën hiervan worden NIET geaccepteerd als legitimatie;

Mogen huisdieren mee naar binnen?
Huisdieren mogen niet mee, omdat wij een open keuken hebben;

Ik heb echt veel te teveel eten besteld en krijg het niet meer op. Wat nu?
Bij verspilling worden restanten van gerechten in rekening gebracht (€ 1,00 per stuk sushi en € 2,00 per salade, appetizer en warme gerecht);

Kan ik na de 2,5 uur (all-you-can-eat) nog iets bestellen of moet ik weg?
U kunt na de 2,5 uur rustig natafelen en een drankje bestellen. Indien de tafel na u nogmaals is gereserveerd, dan wordt u hiervan voor aanvang van het arrangement op de hoogte gebracht;

Accepteren jullie de VVV cadeaubon, restaurant diner cheque of andere cadeaubonnen/waardebonnen?
Wij accepteren alleen onze eigen cadeaubonnen. Heeft u nog een cadeaubon van restaurant Wereldwijd? Deze kunt u ook nog tegen dezelfde waarde bij ons besteden ;

Kan ik met een creditcard betalen?
Betalen kan uitsluitend met de pinpas of à contant. Wij hebben geen creditcard aansluiting.

Is het mogelijk om een arrangementsprijs inclusief (fris)drank af te spreken?
Jazeker, dit is mogelijk voor groepen vanaf 15 personen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken;

Kan ik voor 15.30 uur ook al het all-you-can-eat menu bestellen?
Dat is helaas niet mogelijk. Voor 15.30 uur hanteren wij uitsluitend onze kleine kaart met daarop een selectie van koude en warme gerechten;

Moet je bij het all-you-can-eat menu allemaal tegelijk beginnen of mag je al eerder aan tafel?
Als de tafel beschikbaar is, dan kunt u daar plaatsnemen en eventueel alvast een drankje bestellen. Als u van het all-you-can-eat menu gaat bestellen, dan gaat ook de tijd in voor diegenen die er nog niet zijn.