Meest Gestelde Vragen

Meest Gestelde Vragen

Meest gestelde vragen

Let op! De richtlijnen van het RIVM  worden bij ons toegepast. Dit kan gevolgen hebben voor uw bezoek. voor actuele info check www.rivm.nl of neem contact op met ons.

Zijn er ook andere gerechten dan vis/sushi?
Jazeker! Onze kaart bestaat uit meer dan 100 gerechten en een groot deel daarvan zijn verschillende soorten vlees- en groentegerechten. Klik hier voor onze menukaart – klik hier voor ons all-you-can-eat menu, p.1 & p.2;

Ik heb een voedselallergie; kan ik dan ook bij jullie terecht?
Wij kunnen van elk gerecht de volgende allergenen benoemen: ei, vis, pinda, noten, soja, melk, schaaldieren, weekdieren, selderij, mosterd, sesamzaad, sulfiet en lupine. Wij kunnen kruisbesmetting echter niet uitsluiten;

Door omstandigheden kan ik niet op mijn verjaardag komen eten. Mag ik dit op een andere dag inhalen?
Let op! Door alle beperkingen i.v.m. het Corona virus kunnen wij in ieder geval t/m 31 augustus 2020 het verjaardagsarrangement niet aanbieden. Inhalen op een andere dag is ook niet mogelijk. Of het verjaardagsarrangement na 31 augustus 2020 weer kan worden aangeboden, is op dit moment nog niet bekend;

Wat geldt als legtimatie voor het verjaardagsarrangement of voor het bestellen van alcohol?
Let op! Door alle beperkingen i.v.m. het Corona virus kunnen wij in ieder geval t/m 31 augustus 2020 het verjaardagsarrangement niet aanbieden. Inhalen op een andere dag is ook niet mogelijk. Of het verjaardagsarrangement na 31 augustus 2020 weer kan worden aangeboden, is op dit moment nog niet bekend. Uitsluitend een geldig paspoort, ID kaart en rijbewijs worden als legitimatie geaccepteerd. LET OP: foto’s en kopieën hiervan worden NIET geaccepteerd als legitimatie;

Mogen huisdieren mee naar binnen?
Huisdieren mogen conform richtlijnen NVWA niet mee, omdat wij een open keuken hebben;

Ik heb echt veel te teveel eten besteld en krijg het niet meer op. Wat nu?
Bij verspilling worden restanten van gerechten in rekening gebracht (€ 1,00 per stuk sushi en € 2,00 per salade, appetizer en warme gerecht);

Kan ik na de 2 uur (all-you-can-eat) nog iets bestellen of moet ik weg?
Door alle beperkingen i.v.m. het Corona-virus is het momenteel niet mogelijk om na te tafelen en moeten wij u vragen om het restaurant na afloop van het arrangement te verlaten;

Accepteren jullie de VVV cadeaubon, restaurant diner cheque of andere cadeaubonnen/waardebonnen?
Wij accepteren alleen onze eigen cadeaubonnen. Heeft u nog een cadeaubon van restaurant Wereldwijd? Deze kunt u ook nog tegen dezelfde waarde bij ons besteden ;

Kan ik met een creditcard betalen?
Betalen kan met pinpas, à contant of met creditcard (uitsluitend Mastercard of Visa). Voor creditcard betalingen geldt een toeslag van 2% op de totale factuur.

Is het mogelijk om een arrangementsprijs inclusief (fris)drank af te spreken?
Door alle beperkingen i.v.m. het Corona-virus bieden wij tot nader bericht GEEN all-inclusive arrangementen (inclusief drankjes) aan;

Kan ik voor 15.00 uur ook al het all-you-can-eat menu bestellen?
Jazeker, van 13.00 tot 15.00 bieden wij het all-you-can-eat menu aan. Houdt er wel rekening mee dat de keuken om 15.00 uur sluit. Vang je dus later aan dan 13.00 uur, dan kan er geen volledig gebruik worden gemaakt van het 2-urig arrangement;

Moet je bij het all-you-can-eat menu allemaal tegelijk beginnen of mag je al eerder aan tafel?
Als de tafel beschikbaar is, dan kunt u daar plaatsnemen en eventueel alvast een drankje bestellen. Als u van het all-you-can-eat menu gaat bestellen, dan gaat ook de tijd in voor diegenen die er nog niet zijn.