Meest Gestelde Vragen

Meest Gestelde Vragen


Meest gestelde vragen

Let op! De richtlijnen van het RIVM  worden bij ons toegepast. Dit kan gevolgen hebben voor uw bezoek. voor actuele info check www.rivm.nl of neem contact op met ons.

Zijn er ook andere gerechten dan vis/sushi?
Jazeker! Onze kaart bestaat uit meer dan 100 gerechten en een groot deel daarvan zijn verschillende soorten vlees- en groentegerechten. Klik hier voor onze menukaart

Ik heb een voedselallergie; kan ik dan ook bij jullie terecht?
Wij kunnen van elk gerecht de volgende allergenen benoemen: ei, vis, pinda, noten, soja, melk, schaaldieren, weekdieren, selderij, mosterd, sesamzaad, sulfiet en lupine. Wij kunnen kruisbesmetting echter niet uitsluiten;

Serveren jullie ook halal gerechten?
Al onze vlees gerechten zijn bereid met halal gecertificeerd vlees met uitzondering van de springroll kip;

Wat geldt als legtimatie voor het bestellen van alcohol?
Als legitimatie geldt een ID, paspoort of een rijbewijs (geen kopieën hiervan);

Mogen huisdieren mee naar binnen?
Huisdieren mogen niet mee, omdat wij een open keuken hebben;

Ik heb echt veel te teveel eten besteld en krijg het niet meer op. Wat nu?
Bij verspilling worden restanten van gerechten in rekening gebracht (€ 1,00 per stuk sushi en € 2,00 per salade, appetizer en warme gerecht);

Kan ik na de 2 uur (all-you-can-eat) nog iets bestellen of moet ik weg?
Van maandag t/m donderdag kunt u na de 2 uur lekker blijven zitten en natafelen. Op vrijdag t/m zondag kan het zijn dat uw tafel nogmaals is gereserveerd en dan kunnen wij u vragen na de 2 uur het restaurant te verlaten. Het beste kunt u een van onze medewerkers vragen of dit voor uw tafel van toepassing is en dan zoeken wij samen naar een oplossing.

Accepteren jullie de VVV cadeaubon, restaurant diner cheque of andere cadeaubonnen/waardebonnen?
Wij accepteren alleen onze eigen cadeaubonnen. Heeft u nog een cadeaubon van restaurant Wereldwijd? Deze kunt u ook nog tegen dezelfde waarde bij ons besteden ;

Kan ik met een creditcard betalen?
Betalen kan met pinpas, à contant of met creditcard (uitsluitend Mastercard of Visa). Voor creditcard betalingen geldt een toeslag van 2% op het totale factuurbedrag.

Is het mogelijk om een arrangementsprijs inclusief (fris)drank af te spreken?
Wij bieden geen all-inclusive arrangementen (inclusief drankjes) aan;

Moet je bij het all-you-can-eat menu allemaal tegelijk beginnen of mag je al eerder aan tafel?
Als de tafel beschikbaar is, dan kunt u daar plaatsnemen en eventueel alvast een drankje bestellen. Als u van het all-you-can-eat menu gaat bestellen, dan gaat ook de tijd in voor diegenen die er nog niet zijn.